Hemşehri İletişim Merkezi
Eklenme Tarihi: 29.07.2024 15:07:48 2201 Görüntülenme

Hemşehri İletişim Merkezi

Karabük Belediyesi, vatandaşlarımızın Belediyemizle daha kolay ve hızlı iletişim kurabilmesi için Hemşehri İletişim Merkezini hayata geçirdi. Belediye Çağrı Merkezimiz ve Ulaşım A.Ş. Çağrı Merkezimizin tek çatı altında toplandığı bu merkez, 7 gün 24 saat hizmet vererek halkımızın öneri, şikayet ve taleplerini karşılıyor.

Hemşehri İletişim Merkezini kullanmak isteyen vatandaşlarımız, online başvuru kaydı oluşturarak veya diğer iletişim kanallarımızı kullanarak Belediyemize ulaşabiliyor. Ayrıca, bu hizmeti kullanan vatandaşlarımız başvurularının takibini de aynı sistem üzerinden yapabiliyor.

Karabük Belediyesi olarak, hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmak için sürekli olarak kendimizi geliştiriyor ve yenilikçi çözümler sunuyoruz. Hemşehri İletişim Merkezi ile halkımızın yanında olmaktan gurur duyuyoruz.

Hemşehri İletişim Merkezi Kanallarımız:

Telefon: 444 21 78

WhatsApp Numaraları: 0501 078 78 78 – 0501 178 78 78

Web Adresi: https://him.karabuk.bel.tr

Sosyal Medya Hesapları: https://facebook.com/karabukbelediyesihttps://instagram.com/karabukbelediyesihttps://x.com/karabukbeltr

Yücel & Recep Özçelik Aktif Yaş Alma Merkezi

Yücel & Recep Özçelik Aktif Yaş Alma Merkezi

28.06.2025 48 Görüntülenme

Karabük Belediyesi’nden anlamlı bir eser daha: "Yücel & Recep Özçelik Aktif Yaş Alma Merkezi" protokolü imzalandı.

Belen Köy Mahallesi TOKİ Altyapı Sorunu Ortadan Kalkıyor

Belen Köy Mahallesi TOKİ Altyapı Sorunu Ortadan Kalkıyor

27.06.2025 47 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, kent genelinde altyapı yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda Belen Köy Mahallesi TOKİ bölgesinde başlatılan kanalizasyon hattı çalışmasıyla, bölgenin uzun süredir devam eden altyapı sorunları kalıcı çözüme kavuşuyor.

İçme Suyu Hatlarını Yeniliyoruz

İçme Suyu Hatlarını Yeniliyoruz

27.06.2025 47 Görüntülenme

Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü ekiplerimiz çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.