İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi
Eklenme Tarihi: 06.03.2017 5610 Görüntülenme

İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi

Vatandaşlarımız artık istek ve taleplerini Belediye bünyemizce hazırladığımız sistem ile iletebilirler, şikayet ve taleplerinin son durumlarını takip edebilirler. Bunun için yapmanız gereken http://halklailiskiler.karabuk.bel.tr adresini ziyaret etmek ve ücretsiz üyelik oluşturmak. Projenin hizmete başlama tarihi 01 Şubat 2016.

Çağrı Merkezi Telefon Numarası: 444 21 78

WhatsApp İletişim Hatları: 0501 078 78 78 / 0501 178 78 78

Halkla İlişkiler Şikayet ve Talep Web Sayfası: http://halklailiskiler.karabuk.bel.tr

Post

Hayvan Barınağı ve Hayvan Hastanesi Projesi

31.01.2020 359 Görüntülenme

Karabük Belediyesi Türkiye’nin en modern ve en gelişmiş hastanelerinden birini inşa ediyor. Hizmete girecek hastanede ileri teknoloji ürünü cihazlarla hizmet verilecek.

Post

İftar Çadırı

17.01.2020 165 Görüntülenme

12 ay içinde günlerin kuşkusuz en güzel geçtiği ay mübarek Ramazan. Birlik duygusu, paylaşmanın güzelliği, sofralarda ki bereket, 10 yıldır belediyemiz tarafından kurulan iftar çadırında yaşanıyor ve hayırseverlerimizin destekleriyle her akşam 750 kişiye iftar yemeği ikram ediliyor.

Post

Gezici Başkanlık Ofisi

17.01.2020 154 Görüntülenme

Sıradışı projelerimizden biri de “Gezici Başkanlık Ofisi” oldu. Hemşehrilerimizi yalnızca seçimden seçime hatırlamadık, her zaman onlarla birlikte olduk. Başkanlık makamını her gün farklı bir mahalleye taşıdık, birim müdürlerimizle birlikte sorunları yerinde inceleyip dinleyerek anında çözüm üretmeye çalıştık.