İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi
Eklenme Tarihi: 06.03.2017 9954 Görüntülenme

İletişim ve Çağrı Merkezi Projesi

Vatandaşlarımız artık istek ve taleplerini Belediye bünyemizce hazırladığımız sistem ile iletebilirler, şikayet ve taleplerinin son durumlarını takip edebilirler. Bunun için yapmanız gereken http://halklailiskiler.karabuk.bel.tr adresini ziyaret etmek ve ücretsiz üyelik oluşturmak. Projenin hizmete başlama tarihi 01 Şubat 2016.

Çağrı Merkezi Telefon Numarası: 444 21 78

WhatsApp İletişim Hatları: 0501 078 78 78 / 0501 178 78 78

Halkla İlişkiler Şikayet ve Talep Web Sayfası: https://halklailiskiler.karabuk.bel.tr

Post

15 Bin Lavanta Toprakla Buluştu

15.12.2022 16:13:00 196 Görüntülenme

Bir taraftan pikniğinizi yapacak, diğer taraftan lavanta bahçelerinde gezeceksiniz. Karabük lavanta kokacak. Kanyon Park'ta 15 bin lavantayı toprakla buluşturduk.

Post

Belenköy Mahallesi TOKİ Sosyal Yaşam Merkezi

31.10.2022 16:33:43 486 Görüntülenme

Türkiye'ye örnek projelerimizden biri olan ve bir çok hizmeti tek nokta da topladığımız, Sosyal Yaşam Merkezlerimizin 25'incisini Belen Mahallesi TOKİ konutlarında 28 Aralık 2022 Çarşamba günü hizmete aldık.

Post

Çamlık Kent Orman Parkı Projesi

20.09.2022 09:56:19 1343 Görüntülenme

Şirinevler Mahallesinde bulunan vatandaşlarımızın spor ve sosyalleşme ihtiyaçları için Karabük Belediyesi tarafından Karabük Orman İşletme Müdürlüğünden 20 yıllık süre ile kiralanan Karabük Kent Ormanı D Tipi Mesire Alanına Çamlık Kent Orman Parkı projesi hayata geçiriliyor. Projenin temeli 20 Eylül 2022'de atıldı.