Başkan Çetinkaya: "İyi Tatiller Çocuklar"
Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Sevgili çocuklar, tatil sevincinizi paylaşıyor; bu dönemi hem öğrenerek hem de eğlenerek geçirmeniz için hepinizi Yaz Kurslarımıza bekliyorum. Ayrıca 04 Temmuz’da sizler için bir sürprizimiz olacak, bizi takip etmeye devam edin. Sağlıklı, mutlu ve bol keyifli tatiller" dedi.






