Başkan Çetinkaya Kemal Güneş Caddesinde Tamamlanan Çalışmaları İnceledi
Eklenme Tarihi: 02.06.2026 81 Görüntülenme

Başkan Çetinkaya Kemal Güneş Caddesinde Tamamlanan Çalışmaları İnceledi

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, altyapı, kaldırım, yol ve dış cephe yenileme çalışmaları tamamlanan Kemal Güneş Caddesi’nde incelemelerde bulundu.

VATANDAŞTAN CADDEYE TAM NOT

Güzergah boyunca bölge esnafı ve vatandaşlarla görüşen Başkan Çetinkaya, kentin birçok bölgesine yerleştirilen yeni nesil akıllı durak projelerini de yerinde denetledi. Yürütülen kentsel estetik ve modernizasyon projelerinden memnuniyet duyduklarını belirten Karabüklüler, çalışmaların kentin çehresini değiştirdiğini ifade etti.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, şehir genelinde başlattığı kentsel modernizasyon ve üstyapı yenileme hamlelerini kararlılıkla sürdürüyor. Kentin ticari ve sosyal yaşam merkezi olan Kemal Güneş Caddesinde bir süredir yürütülen geniş kapsamlı altyapı, modern kaldırım düzenlemeleri, yol konforunu artırma ve binaların dış cephelerine estetik bir kimlik kazandırma çalışmaları tamamlandı.

Saha incelemeleri kapsamında baştan aşağı yenilenen Kemal Güneş Caddesini gezen Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, yürütülen faaliyetlerin sahadaki yansımalarını inceledi. Yoğun programlarına saha gezisi yaparak mola vermeyi tercih eden Başkan Çetinkaya vatandaşlarla sohbet etti. Yapılan yeniliklerin şehir kimliğine büyük değer kattığını belirten vatandaşlar, Karabük’ün son dönemde hızlı bir değişim ve güzelleşme süreci içerisine girdiğini vurgulayarak memnuniyetlerini dile getirdi.

Cadde üzerindeki incelemelerin ardından toplu taşıma altyapısına yönelik çalışmaları da denetleyen Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, kent merkezine eş zamanlı olarak yerleştirilmeye başlanan yeni nesil "Akıllı Durak" projelerini inceledi. Montaj süreçleri devam eden duraklarda vatandaşlarla görüşen Başkan Çetinkaya, konuya ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Kemal Güneş Caddesi, Karabük’ümüzün vitrinidir. Buranın estetik vizyonumuza yakışır bir hale gelmesi adına başlattığımız çalışmaları tamamlayarak hemşehrilerimizin hizmetine sunduk. Bugün gerçekleştirdiğimiz saha gezisinde, esnafımızın ve vatandaşlarımızın memnuniyeti, Karabük’ün değişimi ve güzelleşmesine yönelik olumlu geri dönüşler almak bizler için en büyük motivasyon kaynağıdır.

Üstyapıdaki estetik dokunuşlarımızın yanı sıra teknolojik altyapıyı da şehrimize entegre ediyoruz. Karabük’te yerleştirmeye başladığımız akıllı durak projelerimizle de toplu taşıma kullanan hemşehrilerimizin ulaşım konforunu artırıyoruz. Bizim önceliğimiz; her zaman saha, projelerimizi bizzat incelemek ve Karabük’ü modern şehircilik standartlarıyla geleceğe taşımaktır."


Başkan Çetinkaya, Kemal Güneş Caddesini Ziyaret Etti

Başkan Çetinkaya Belen TOKİ Sakinlerine Müjdeyi Verdi

Başkan Çetinkaya Belen TOKİ Sakinlerine Müjdeyi Verdi

06.06.2026 58 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Belen Mahallesi TOKİ konutlarında gerçekleştirdiği saha incelemeleri sırasında mahalle sakinlerine büyük bir müjde verdi. Bölgedeki yeşil alan ve sosyal donatı ihtiyacına dikkat çeken Başkan Çetinkaya, Belen Mahallesi TOKİ’ye cıvıl cıvıl, yeşillikler içinde kocaman bir "Tema Park" kazandıracaklarını açıkladı.

Karabük İçin Sahadayız

Karabük İçin Sahadayız

06.06.2026 54 Görüntülenme

Ekiplerimiz şehrimizin dört bir yanında çalışmalarını sürdürüyor.