Başkan Çetinkaya, Berat Kandili Dolayısıyla Bir Kutlama Mesajı Yayımladı
Eklenme Tarihi: 02.02.2026 258 Görüntülenme

Başkan Çetinkaya, Berat Kandili Dolayısıyla Bir Kutlama Mesajı Yayımladı

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Berat Kandili dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Başkan Çetinkaya mesajında şu ifadelere yer verdi: "Rahmet, mağfiret ve ilahi affın tecelli ettiği mübarek Berat Kandili’ne ulaşmanın manevi huzurunu hep birlikte yaşıyoruz. Bu anlamlı gece; bireysel sorumluluklarımızı gözden geçirdiğimiz, vicdanlarımızla baş başa kaldığımız ve daha güçlü bir toplumsal bilinç inşa etmemize vesile olan kıymetli bir zaman dilimidir.

Berat Kandili; adalet, merhamet ve sorumluluk duygularını pekiştirirken, toplumsal dayanışmanın ve ortak değerler etrafında kenetlenmenin önemini bir kez daha hatırlatmaktadır. Bu mübarek gecenin, milletçe birlik ve beraberliğimizi güçlendirmesini; huzur, güven ve kardeşlik ikliminin kalıcı hale gelmesine katkı sunmasını temenni ediyorum.

Karabük’ün her alanda gelişimi ve hemşehrilerimizin huzuru için yürüttüğümüz çalışmalarda; bu tür müstesna gecelerin taşıdığı manevi iklimi rehber edinmeye devam ediyoruz. Ortak hedefler doğrultusunda daha güçlü bir şehir ve daha sağlam bir toplumsal yapı inşa etme kararlılığımız sürecektir.

Bu vesileyle; başta kıymetli Karabüklü hemşehrilerim olmak üzere aziz milletimizin ve İslam âleminin Berat Kandili’ni tebrik ediyor, bu mübarek gecenin sağlık, esenlik ve hayırlara vesile olmasını Yüce Allah’tan niyaz ediyorum."


Berat Kandilimiz Mübarek Olsun

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

26.06.2026 41 Görüntülenme

Şehrimizin yeşil alanlarında sulama çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz.

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

26.06.2026 74 Görüntülenme

Kıymetli Hemşehrilerimiz 29 Haziran Pazartesi gününden itibaren geçerli olacak otobüs saatlerini kontrol etmeyi unutmayın.

Başkan Çetinkaya:

Başkan Çetinkaya: "Tüm Çiftlerimizin Yuvalarının Huzur ve Bereketle Dolmasını Temenni Ediyorum"

26.06.2026 35 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Aylar öncesinden 26.06.2026 yani bugüne randevu alan çiftlerimizin talepleri doğrultusunda, Karabük'ümüzde yoğun bir nikah mesaisine şahitlik ediyoruz. Bugün ömür boyu mutluluğa ilk adımı atan tüm çiftlerimize iki cihan saadeti diliyor; yuvalarının huzur ve bereketle dolmasını temenni ediyorum" dedi.