Müdür
Tel:
Faks:
E-Mail: gecekondu@karabuk.bel.tr
Özgeçmiş:
Gecekondu ve Sosyal Konutlar Müdürlüğünün teşkilatlanma ve görevleri aşağıdaki gibidir.
a) Kuruluşu: Gecekondu ve Sosyal Konutlar Müdürlüğü Müdür, Müdürlük bünyesinde çalışan memur personellerden oluşur.
b) Görevleri: Gecekondu ve Sosyal Konutlar Müdürlüğünün görevleri aşağıdaki gibidir.
a) Kentsel Dönüşüm Projeleri
- T.O.K.İ. Başkanlığıyla Belediyenin imzalayacakları protokolü hazırlamak.
- Proje alanı içindeki gecekonduların tesbit ve değerlendirmesini yapmak.
- Gecekondu sahipleriyle görüşmeler yaparak projeye dahil olmalarını sağlayacak muvafakat senedi imzalamak.
- Hak sahiplerinin konut seçimlerini düzenlemek yada kura sonucu belirlemek.
- Projeden konut almak için dışarıdan müracaat edenlerin müracaatlarını almak ve bu kişiler için kura düzenlemek .
- Protokol gereği T.O.K.İ ‘ ye devredilecek parseller üzerindeki muhdesatterkini işlemlerini yapmak.
- Muhdesat terkinleri yapılmış olan parsellerin T.O.K.İ Başkanlığına devrini yapmak
b) Alt Gelir Ve Yoksul Gurubu Projeleri
- Proje uygulama alanları belirlemek.
- Projeler için protokol hazırlamak.
- Alt gelir ve Yoksul gurubu kişilerin müracaatlarını almak.
- Hak sahiplerini belirlemek için kura düzenlemek.
- Kura sonucu kazananların kriterlere uygun olup olmadığını incelemek.
- İnceleme sonucu hak kazananların asil ve yedek kesin listelerini ilan etmek.
- Hak sahibi olanların sözleşme yapmalarını sağlamak.
© 2024 Karabük Belediyesi - Created By Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü.