Başkan Çetinkaya Kemal Oyman Sanayi Sitesini Ziyaret Etti
Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Madeni İşler ve Sanatkarlar Esnaf Odası Başkanımız Sn. Şah İsmail Duru ve kıymetli esnaflarımızın hoş sohbetinden istifade ettik. Rabbim birliğimizi daim eylesin. Kazasız ve belasız hayırlı işler nasip eylesin" dedi.







