Başkan Çetinkaya:
Eklenme Tarihi: 28.10.2025 501 Görüntülenme

Başkan Çetinkaya: "Cumhuriyet, Milletimizin Kararlılığının ve İnancının En Büyük Sembolüdür"

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.

Cumhuriyet’in, milletimizin bağımsızlık mücadelesinin en önemli dönüm noktası olduğunu vurgulayan Başkan Çetinkaya; "Cumhuriyet; milletimizin kararlılığının, inancının ve azminin sembolüdür. Cumhuriyet kenti Karabük’te, bu büyük mirasa sahip çıkarak geleceğe umutla yürüyoruz.

Cumhuriyetimizin ilanının 102’nci yıl dönümünü büyük bir gurur, heyecan ve coşkuyla kutluyoruz. 29 Ekim, milletimizin yeniden doğuşunun ve bağımsızlık iradesinin tüm dünyaya ilan edildiği gündür.

Cumhuriyet kenti Karabük’te bizler, ecdadımızdan aldığımız güç ve ilhamla şehrimizi geleceğe taşımak, milletimizin refahı ve ülkemizin kalkınması için var gücümüzle çalışıyoruz. Cumhuriyetimizin bize kazandırdığı değerlere sahip çıkmak, hem geçmişimize vefa hem de geleceğe karşı en büyük sorumluluğumuzdur.

Bu büyük kazanım, mazlum milletlere umut olmuş; dünyada özgürlük ve bağımsızlık meşalesini yakmıştır. Bugün bizler de aynı inanç ve kararlılıkla, birlik içinde Türkiye Yüzyılı’na emin adımlarla ilerliyoruz. Aziz milletimiz, tarih boyunca olduğu gibi bugün de istiklaline ve milli iradesine sahip çıkmaya devam etmektedir.

Bu duygu ve düşüncelerle; Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere, aziz şehitlerimizi ve kahraman gazilerimizi rahmet, minnet ve saygıyla anıyor, tüm vatandaşlarımızın 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum" dedi.

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

26.06.2026 46 Görüntülenme

Şehrimizin yeşil alanlarında sulama çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz.

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

26.06.2026 82 Görüntülenme

Kıymetli Hemşehrilerimiz 29 Haziran Pazartesi gününden itibaren geçerli olacak otobüs saatlerini kontrol etmeyi unutmayın.

Başkan Çetinkaya:

Başkan Çetinkaya: "Tüm Çiftlerimizin Yuvalarının Huzur ve Bereketle Dolmasını Temenni Ediyorum"

26.06.2026 37 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Aylar öncesinden 26.06.2026 yani bugüne randevu alan çiftlerimizin talepleri doğrultusunda, Karabük'ümüzde yoğun bir nikah mesaisine şahitlik ediyoruz. Bugün ömür boyu mutluluğa ilk adımı atan tüm çiftlerimize iki cihan saadeti diliyor; yuvalarının huzur ve bereketle dolmasını temenni ediyorum" dedi.