Kent & Başkan 2025 Ödülleri Kayseri'de Sahiplerini Buldu: Başkan Özkan Çetinkaya’ya Glutensiz Ürün Projesiyle Halktan Büyük Takdir
Eklenme Tarihi: 22.04.2025 926 Görüntülenme

Kent & Başkan 2025 Ödülleri Kayseri'de Sahiplerini Buldu: Başkan Özkan Çetinkaya’ya Glutensiz Ürün Projesiyle Halktan Büyük Takdir

Kent & Başkan Dergisi tarafından düzenlenen ve Türkiye genelindeki Belediye başkanlarının halk oylamasıyla değerlendirildiği "Kent & Başkan 2025 Ödülleri", 12 Nisan’da Kayseri’de gerçekleştirilen görkemli bir törenle sahiplerini buldu. Kayseri Radisson Blu Otel’de düzenlenen ödül töreni; milletvekilleri, valiler, belediye başkanları, basın mensupları ve çok sayıda davetlinin katılımıyla büyük ilgi gördü.

Türkiye genelinden 82 Belediye başkanının halkın oylarıyla ödül aldığı törende, Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya da ödül alan isimler arasında yer aldı. Başkan Çetinkaya, "Halk Ekmek Fabrikasından Glutensiz Ürün Satışı" projesiyle 4 milyon kişinin oyuyla ödüle layık görüldü. Proje, özellikle çölyak hastaları ve glutensiz beslenmek zorunda olan bireyler için önemli bir hizmet olarak öne çıkıyor.

Başkan Çetinkaya’ya ödülü, Türkiye İnternet Gazetecileri Derneği (TİGAD) Karabük Temsilcisi Okan Küçük tarafından takdim edildi. Başkan Çetinkaya, ödül töreninde yaptığı kısa açıklamada; "Bu anlamlı ödülü bana layık gören tüm hemşehrilerime gönülden teşekkür ediyorum. Halkımızın sağlığı ve yaşam kalitesi için çalışmaya devam edeceğiz" dedi.

Ergenekon Mahallesi Köprülü Sokak İçin Kolları Sıvadık

Ergenekon Mahallesi Köprülü Sokak İçin Kolları Sıvadık

27.06.2026 48 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Ergenekon Mahallesi Köprülü Sokakta başlattığımız asfalt yenileme çalışmalarıyla yollarımızı daha modern ve konforlu bir görünüme kavuşturuyoruz. Mesai arkadaşlarıma kolaylıklar diliyor, hemşehrilerime şimdiden hayırlı olmasını temenni ediyorum" dedi.

Karabük İçin Sahadayız

Karabük İçin Sahadayız

27.06.2026 41 Görüntülenme

Ekiplerimiz şehrimizin dört bir yanında çalışmalarını sürdürüyor.

Karabük Belediyesinden Yaz Sıcağına Karşı Gece Mesaisi

Karabük Belediyesinden Yaz Sıcağına Karşı Gece Mesaisi

26.06.2026 63 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, yaz sıcaklarının etkisini artırmasıyla birlikte kent genelindeki park, bahçe ve peyzaj alanlarının yeşil dokusunu korumak amacıyla gece mesaisini yoğunlaştırdı. Yüksek buharlaşmanın önüne geçilmesi hedeflenen sulama çalışmalarında, şehir şebekesinden tek bir damla içme suyu kullanılmadı.