Kent & Başkan 2025 Ödülleri Kayseri'de Sahiplerini Buldu: Başkan Özkan Çetinkaya’ya Glutensiz Ürün Projesiyle Halktan Büyük Takdir
Eklenme Tarihi: 22.04.2025 925 Görüntülenme

Kent & Başkan 2025 Ödülleri Kayseri'de Sahiplerini Buldu: Başkan Özkan Çetinkaya’ya Glutensiz Ürün Projesiyle Halktan Büyük Takdir

Kent & Başkan Dergisi tarafından düzenlenen ve Türkiye genelindeki Belediye başkanlarının halk oylamasıyla değerlendirildiği "Kent & Başkan 2025 Ödülleri", 12 Nisan’da Kayseri’de gerçekleştirilen görkemli bir törenle sahiplerini buldu. Kayseri Radisson Blu Otel’de düzenlenen ödül töreni; milletvekilleri, valiler, belediye başkanları, basın mensupları ve çok sayıda davetlinin katılımıyla büyük ilgi gördü.

Türkiye genelinden 82 Belediye başkanının halkın oylarıyla ödül aldığı törende, Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya da ödül alan isimler arasında yer aldı. Başkan Çetinkaya, "Halk Ekmek Fabrikasından Glutensiz Ürün Satışı" projesiyle 4 milyon kişinin oyuyla ödüle layık görüldü. Proje, özellikle çölyak hastaları ve glutensiz beslenmek zorunda olan bireyler için önemli bir hizmet olarak öne çıkıyor.

Başkan Çetinkaya’ya ödülü, Türkiye İnternet Gazetecileri Derneği (TİGAD) Karabük Temsilcisi Okan Küçük tarafından takdim edildi. Başkan Çetinkaya, ödül töreninde yaptığı kısa açıklamada; "Bu anlamlı ödülü bana layık gören tüm hemşehrilerime gönülden teşekkür ediyorum. Halkımızın sağlığı ve yaşam kalitesi için çalışmaya devam edeceğiz" dedi.

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

26.06.2026 49 Görüntülenme

Şehrimizin yeşil alanlarında sulama çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz.

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

26.06.2026 85 Görüntülenme

Kıymetli Hemşehrilerimiz 29 Haziran Pazartesi gününden itibaren geçerli olacak otobüs saatlerini kontrol etmeyi unutmayın.

Başkan Çetinkaya:

Başkan Çetinkaya: "Tüm Çiftlerimizin Yuvalarının Huzur ve Bereketle Dolmasını Temenni Ediyorum"

26.06.2026 39 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Aylar öncesinden 26.06.2026 yani bugüne randevu alan çiftlerimizin talepleri doğrultusunda, Karabük'ümüzde yoğun bir nikah mesaisine şahitlik ediyoruz. Bugün ömür boyu mutluluğa ilk adımı atan tüm çiftlerimize iki cihan saadeti diliyor; yuvalarının huzur ve bereketle dolmasını temenni ediyorum" dedi.