Kent & Başkan 2025 Ödülleri Kayseri'de Sahiplerini Buldu: Başkan Özkan Çetinkaya’ya Glutensiz Ürün Projesiyle Halktan Büyük Takdir
Eklenme Tarihi: 22.04.2025 922 Görüntülenme

Kent & Başkan 2025 Ödülleri Kayseri'de Sahiplerini Buldu: Başkan Özkan Çetinkaya’ya Glutensiz Ürün Projesiyle Halktan Büyük Takdir

Kent & Başkan Dergisi tarafından düzenlenen ve Türkiye genelindeki Belediye başkanlarının halk oylamasıyla değerlendirildiği "Kent & Başkan 2025 Ödülleri", 12 Nisan’da Kayseri’de gerçekleştirilen görkemli bir törenle sahiplerini buldu. Kayseri Radisson Blu Otel’de düzenlenen ödül töreni; milletvekilleri, valiler, belediye başkanları, basın mensupları ve çok sayıda davetlinin katılımıyla büyük ilgi gördü.

Türkiye genelinden 82 Belediye başkanının halkın oylarıyla ödül aldığı törende, Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya da ödül alan isimler arasında yer aldı. Başkan Çetinkaya, "Halk Ekmek Fabrikasından Glutensiz Ürün Satışı" projesiyle 4 milyon kişinin oyuyla ödüle layık görüldü. Proje, özellikle çölyak hastaları ve glutensiz beslenmek zorunda olan bireyler için önemli bir hizmet olarak öne çıkıyor.

Başkan Çetinkaya’ya ödülü, Türkiye İnternet Gazetecileri Derneği (TİGAD) Karabük Temsilcisi Okan Küçük tarafından takdim edildi. Başkan Çetinkaya, ödül töreninde yaptığı kısa açıklamada; "Bu anlamlı ödülü bana layık gören tüm hemşehrilerime gönülden teşekkür ediyorum. Halkımızın sağlığı ve yaşam kalitesi için çalışmaya devam edeceğiz" dedi.

Başkan Çetinkaya Şirinevler Mahallesi Salı Pazarını Ziyaret Etti

Başkan Çetinkaya Şirinevler Mahallesi Salı Pazarını Ziyaret Etti

23.06.2026 40 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Bazen pazarda tezgah başında, bazen çay masasında, bazen caddede, sokakta yanınızdayız. Siz nerdeyseniz biz de ordayız. Sevginiz, samimiyetiniz ve desteğinizle Karabük’ümüzü çok daha güzel yarınlara taşıyacağız. İyi ki varsınız" dedi.

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

23.06.2026 40 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Büyük Birlik Partisi Genel Sekreteri Sayın Ahmet Yelis’i Belediyemizde ağırladık. Kıymetli ziyaretleri, hoş sohbetleri ve Karabük’ümüze gösterdikleri yakın ilgi için kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum" dedi.