Karabük’te Ulaşımın Geleceği İçin Anket Çalışması Başlıyor
Eklenme Tarihi: 29.01.2025 1239 Görüntülenme

Karabük’te Ulaşımın Geleceği İçin Anket Çalışması Başlıyor

Karabük Belediyesi, kent içi ulaşımı daha verimli hale getirmek ve geleceğe yönelik doğru planlamalar yapmak amacıyla Karabük Ulaşım Ana Planı Projesini hayata geçiriyor. Bu kapsamda, 4 Şubat 2025 tarihinden itibaren merkez mahallelerde hanehalkı anket çalışması gerçekleştirilecek.

Anketler, hafta içi Pazartesi ve Pazar günleri hariç 16.00 - 22.00, Cumartesi günleri ise 10.00 - 22.00 saatleri arasında yapılacak. Çalışma süresince anketörler, vatandaşların kapısını çalarak gerekli bilgileri toplayacak ve kimliklerini ibraz edecekler.

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, çalışmanın önemine dikkat çekerek vatandaşlara çağrıda bulundu: "Ulaşım Ana Planı, Karabük’ün trafik ve toplu taşıma sorunlarını tespit edip kalıcı çözümler üretmemize olanak sağlayacak. Vatandaşlarımızın günlük ulaşım alışkanlıklarını ve beklentilerini anlamak için anket çalışması yapacağız. Anketler tamamen bilimsel bir çerçevede yürütülecek ve elde edilen veriler, şehrimizin gelecekteki ulaşım projelerine yön verecek. Tüm hemşehrilerimizden, anket çalışmamıza destek olmalarını, anketörlerimize gerekli bilgileri eksiksiz şekilde vermelerini rica ediyorum. Karabük’ün daha yaşanabilir bir şehir olması için hep birlikte çalışmaya devam edeceğiz."

Başkan Çetinkaya Şirinevler Mahallesi Salı Pazarını Ziyaret Etti

Başkan Çetinkaya Şirinevler Mahallesi Salı Pazarını Ziyaret Etti

23.06.2026 38 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Bazen pazarda tezgah başında, bazen çay masasında, bazen caddede, sokakta yanınızdayız. Siz nerdeyseniz biz de ordayız. Sevginiz, samimiyetiniz ve desteğinizle Karabük’ümüzü çok daha güzel yarınlara taşıyacağız. İyi ki varsınız" dedi.

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

23.06.2026 36 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Büyük Birlik Partisi Genel Sekreteri Sayın Ahmet Yelis’i Belediyemizde ağırladık. Kıymetli ziyaretleri, hoş sohbetleri ve Karabük’ümüze gösterdikleri yakın ilgi için kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum" dedi.