Karabük Belediyesinden Ücretsiz Kayak Kursu ve Gezi Etkinliği
Eklenme Tarihi: 02.01.2025 832 Görüntülenme

Karabük Belediyesinden Ücretsiz Kayak Kursu ve Gezi Etkinliği

Karabük Belediyesi, Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü iş birliğiyle Keltepe Kayak Merkezi’nde çocuklar ve gençlere yönelik ücretsiz bir kayak kursu ve gezi etkinliği düzenliyor. Kış sporlarına olan ilgiyi artırmayı ve gençlerin sosyal etkinliklere katılımını teşvik etmeyi amaçlayan etkinlikte, 9-11 yaş grubundaki çocuklar için kayak kursu, 12-18 yaş grubu gençler için ise gezi etkinlikleri planlandı.

Etkinlik kapsamında katılımcılar, Karabük Belediyesi ve Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından ücretsiz olarak sağlanacak teleferik hizmeti, ulaşım ve ikramlardan faydalanabilecek.

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya; "Gençlerimizi ve çocuklarımızı kış sporlarıyla tanıştırarak onların sosyal ve sportif gelişimlerine katkı sunmayı amaçlıyoruz. Kış sezonunu dolu dolu geçirerek güzel anılar biriktirmelerini hedefliyoruz" dedi.

Başvurular, Sosyal Yaşam Merkezleri ve Hemşehri İletişim Merkezi üzerinden alınacak olup, programın kesinleşmesinin ardından tüm katılımcılar bilgilendirilecektir.

Hemşehri İletişim Merkezi Kanallarımız
Telefon: 444 21 78
WhatsApp Numaraları: 0501 078 78 78 – 0501 178 78 78
Web Adresi: https://him.karabuk.bel.tr
Sosyal Medya Hesapları:
Facebook: https://facebook.com/karabukbelediyesi,
Instagram: https://instagram.com/karabukbelediyesi,
X (Twitter): https://x.com/karabukbeltr

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

26.06.2026 46 Görüntülenme

Şehrimizin yeşil alanlarında sulama çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz.

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

26.06.2026 81 Görüntülenme

Kıymetli Hemşehrilerimiz 29 Haziran Pazartesi gününden itibaren geçerli olacak otobüs saatlerini kontrol etmeyi unutmayın.

Başkan Çetinkaya:

Başkan Çetinkaya: "Tüm Çiftlerimizin Yuvalarının Huzur ve Bereketle Dolmasını Temenni Ediyorum"

26.06.2026 37 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Aylar öncesinden 26.06.2026 yani bugüne randevu alan çiftlerimizin talepleri doğrultusunda, Karabük'ümüzde yoğun bir nikah mesaisine şahitlik ediyoruz. Bugün ömür boyu mutluluğa ilk adımı atan tüm çiftlerimize iki cihan saadeti diliyor; yuvalarının huzur ve bereketle dolmasını temenni ediyorum" dedi.