Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya,
Eklenme Tarihi: 06.06.2024 894 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, "Karabük Kent Vizyonu Çalıştayı 2037" Etkinliğine Katıldı

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Karabük Ticaret ve Sanayi Odası tarafından Karabük’ün sosyal, ekonomik, kültürel, eğitim, çevre, kentleşme, ulaşım ve turizm alanlarında kalkınmasına yönelik vizyon belirlemek için 100. Yıl Kültür Merkezinde düzenlenen “Karabük Kent Vizyonu Çalıştayı 2037” etkinliğine katıldı.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya çalıştayda Karabük’ün Swot Analizi sunumunu yaparak, güçlü ve zayıf yönleri, elde edilebilecek fırsatlar, karşılaşılabilecek tehditler ile ilgili görüş ve önerilerini belirtti.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya ayrıca Karabük’ün 100. yılına yönelik fikir ve önerilerini aşağıdaki maddeler halinde sıraladı;

  • Akılı Şehir
  • Yeşil ve Sürdürülebilir Şehir
  • Dijital Demokrasi ve Katılımcı Yönetim
  • Kapsayıcı ve Adil Hizmetler
  • Gelişmiş Sağlık ve Sosyal Hizmetler
  • İleri Güvenlik ve Acil Durum Yönetimi
  • Yeni Eğitim ve Kültürel Alanlar
  • Yenilikçi Ekonomik Modeller
  • Kapsamlı Veri Yönetimi ve Analitik
  • Toplum Sağlığı ve Refahı

Şehrimizin daha yaşanabilir, sürdürülebilir ve katılımcı bir yapıya kavuşması için teknolojik yenilikler ve toplumsal ihtiyaçların dikkate alınması gerektiğinin altını çizen Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, bahsedilen hizmetler ve projelerin hayata geçirilmesinin önemini vurgulayarak, sözlerine son verdi.

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

26.06.2026 49 Görüntülenme

Şehrimizin yeşil alanlarında sulama çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz.

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

26.06.2026 85 Görüntülenme

Kıymetli Hemşehrilerimiz 29 Haziran Pazartesi gününden itibaren geçerli olacak otobüs saatlerini kontrol etmeyi unutmayın.

Başkan Çetinkaya:

Başkan Çetinkaya: "Tüm Çiftlerimizin Yuvalarının Huzur ve Bereketle Dolmasını Temenni Ediyorum"

26.06.2026 40 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Aylar öncesinden 26.06.2026 yani bugüne randevu alan çiftlerimizin talepleri doğrultusunda, Karabük'ümüzde yoğun bir nikah mesaisine şahitlik ediyoruz. Bugün ömür boyu mutluluğa ilk adımı atan tüm çiftlerimize iki cihan saadeti diliyor; yuvalarının huzur ve bereketle dolmasını temenni ediyorum" dedi.