Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya,
Eklenme Tarihi: 06.06.2024 893 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, "Karabük Kent Vizyonu Çalıştayı 2037" Etkinliğine Katıldı

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Karabük Ticaret ve Sanayi Odası tarafından Karabük’ün sosyal, ekonomik, kültürel, eğitim, çevre, kentleşme, ulaşım ve turizm alanlarında kalkınmasına yönelik vizyon belirlemek için 100. Yıl Kültür Merkezinde düzenlenen “Karabük Kent Vizyonu Çalıştayı 2037” etkinliğine katıldı.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya çalıştayda Karabük’ün Swot Analizi sunumunu yaparak, güçlü ve zayıf yönleri, elde edilebilecek fırsatlar, karşılaşılabilecek tehditler ile ilgili görüş ve önerilerini belirtti.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya ayrıca Karabük’ün 100. yılına yönelik fikir ve önerilerini aşağıdaki maddeler halinde sıraladı;

  • Akılı Şehir
  • Yeşil ve Sürdürülebilir Şehir
  • Dijital Demokrasi ve Katılımcı Yönetim
  • Kapsayıcı ve Adil Hizmetler
  • Gelişmiş Sağlık ve Sosyal Hizmetler
  • İleri Güvenlik ve Acil Durum Yönetimi
  • Yeni Eğitim ve Kültürel Alanlar
  • Yenilikçi Ekonomik Modeller
  • Kapsamlı Veri Yönetimi ve Analitik
  • Toplum Sağlığı ve Refahı

Şehrimizin daha yaşanabilir, sürdürülebilir ve katılımcı bir yapıya kavuşması için teknolojik yenilikler ve toplumsal ihtiyaçların dikkate alınması gerektiğinin altını çizen Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, bahsedilen hizmetler ve projelerin hayata geçirilmesinin önemini vurgulayarak, sözlerine son verdi.

Başkan Çetinkaya Şirinevler Mahallesi Salı Pazarını Ziyaret Etti

Başkan Çetinkaya Şirinevler Mahallesi Salı Pazarını Ziyaret Etti

23.06.2026 40 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Bazen pazarda tezgah başında, bazen çay masasında, bazen caddede, sokakta yanınızdayız. Siz nerdeyseniz biz de ordayız. Sevginiz, samimiyetiniz ve desteğinizle Karabük’ümüzü çok daha güzel yarınlara taşıyacağız. İyi ki varsınız" dedi.

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

23.06.2026 40 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Büyük Birlik Partisi Genel Sekreteri Sayın Ahmet Yelis’i Belediyemizde ağırladık. Kıymetli ziyaretleri, hoş sohbetleri ve Karabük’ümüze gösterdikleri yakın ilgi için kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum" dedi.