Şehrimizin Varoluş Sebebi KARDEMİR'imizin ve Karabük'ümüzün 87. Yıl Dönümü Kutlandı
Eklenme Tarihi: 03.04.2024 1475 Görüntülenme

Şehrimizin Varoluş Sebebi KARDEMİR'imizin ve Karabük'ümüzün 87. Yıl Dönümü Kutlandı

Kardemir Karabük Demir Çelik Fabrikalarının temellerinin atılmasının ve Karabük’ün kuruluşunun 87. yılı düzenlenen çeşitli etkinliklerle kutlandı.

Karabük Valiliği Atatürk Köşesinde düzenlenen etkinlikte kutlama komitesi adına Vali Mustafa Yavuz tarafından çelenk sunumu yapıldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile devam eden programda konuşan Karabük Valisi Mustafa Yavuz; "3 Nisan 1937’de çeltik tarlalarında temeli atılan, gücünü emek ve çelikten alan KARDEMİR; yaktığı mavi ateşi ile âdeta Karabük’ün doğuşunu müjdelemiştir. Yakılan o ateş, sadece fabrikaların bacalarında değil, aynı zamanda umutların da ateşleyicisi olarak küllerinden yeniden doğan bir milletin yüreklerinde yankılanmıştır. Çünkü 3 Nisan’da yazılan bu hikâye, bir kentin değil, aksine koskoca bir milletin azminin, emeğinin ve kararlılığının da hikayesidir" dedi.

Konuşmaların ardından İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen şiir, kompozisyon ve resim yarışmasından dereceye giren öğrencilere Vali Yavuz tarafından ödülleri verildi.

Halk oyunları gösterisinin ardından Fotoğraflarla Cumhuriyetin Sanayileşme Öyküsü Sergisinin gezilmesi ile program sona erdi.


Şehrimizin Varoluş Sebebi KARDEMİR'imizin ve Karabük'ümüzün 87. Yıl Dönümü Kutlandı

Başkan Çetinkaya Şirinevler Mahallesi Salı Pazarını Ziyaret Etti

Başkan Çetinkaya Şirinevler Mahallesi Salı Pazarını Ziyaret Etti

23.06.2026 40 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Bazen pazarda tezgah başında, bazen çay masasında, bazen caddede, sokakta yanınızdayız. Siz nerdeyseniz biz de ordayız. Sevginiz, samimiyetiniz ve desteğinizle Karabük’ümüzü çok daha güzel yarınlara taşıyacağız. İyi ki varsınız" dedi.

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

23.06.2026 40 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Büyük Birlik Partisi Genel Sekreteri Sayın Ahmet Yelis’i Belediyemizde ağırladık. Kıymetli ziyaretleri, hoş sohbetleri ve Karabük’ümüze gösterdikleri yakın ilgi için kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum" dedi.