Başkan Çetinkaya:
Eklenme Tarihi: 17.12.2025 372 Görüntülenme

Başkan Çetinkaya: "Şehrin Her Sokağında Çalışma, Her Adımında Hizmet"

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, şehir merkezinde devam eden altyapı ve üstyapı çalışmalarını yerinde incelemek üzere Ömer Lütfü Özaytaç Caddesi ile Kıbrıs Şehitleri Caddesi’nde yürütülen çalışmaları inceledi. Başkan Çetinkaya, sahadaki ekiplerden çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldı.

Karabük Belediyesi tarafından şehir merkezinde sürdürülen yenileme çalışmaları kapsamında; yol ve kaldırım düzenlemeleri, asfalt uygulamaları ve aydınlatma sistemlerine yönelik çalışmalar planlı şekilde devam ediyor. Yoğun yaya ve araç trafiğine sahip güzergâhlarda yürütülen uygulamalarla hem ulaşım güvenliğinin artırılması hem de şehir estetiğinin güçlendirilmesi hedefleniyor.

Ziyaret sırasında değerlendirmelerde bulunan Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Karabük’te hizmet anlayışının sahada şekillendiğini vurgulayarak şu ifadeleri kullandı: "Şehrin her sokağında çalışma, her adımında hizmet anlayışıyla yolumuza devam ediyoruz. Karabük’te altyapıdan üstyapıya ihtiyaç duyulan her noktada sahadayız. Amacımız, vatandaşlarımızın günlük yaşamını kolaylaştıran, uzun yıllar hizmet verecek kalıcı çözümler üretmek. Çalışmalar süresince gösterilen anlayış ve sabır için tüm hemşehrilerime teşekkür ediyorum."

Başkan Çetinkaya, çalışmaların etaplar hâlinde sürdürüldüğünü belirterek, şehir merkezindeki dönüşümün planlanan takvim doğrultusunda ilerlediğini ifade etti. İncelemeler sırasında esnaf ve vatandaşlarla da sohbet eden Başkan Çetinkaya, talep ve önerileri dinledi.

   


Başkan Çetinkaya: "Şehrin Her Sokağında Çalışma, Her Adımında Hizmet"

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

Sulama Çalışmalarımızı Aralıksız Sürdürüyoruz

26.06.2026 45 Görüntülenme

Şehrimizin yeşil alanlarında sulama çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz.

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

Ulaşımda Yaz Tarifesi Başlıyor

26.06.2026 79 Görüntülenme

Kıymetli Hemşehrilerimiz 29 Haziran Pazartesi gününden itibaren geçerli olacak otobüs saatlerini kontrol etmeyi unutmayın.

Başkan Çetinkaya:

Başkan Çetinkaya: "Tüm Çiftlerimizin Yuvalarının Huzur ve Bereketle Dolmasını Temenni Ediyorum"

26.06.2026 36 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Aylar öncesinden 26.06.2026 yani bugüne randevu alan çiftlerimizin talepleri doğrultusunda, Karabük'ümüzde yoğun bir nikah mesaisine şahitlik ediyoruz. Bugün ömür boyu mutluluğa ilk adımı atan tüm çiftlerimize iki cihan saadeti diliyor; yuvalarının huzur ve bereketle dolmasını temenni ediyorum" dedi.