Karabük’ümüze Renk Katıyoruz
Eklenme Tarihi: 08.11.2024 942 Görüntülenme

Karabük’ümüze Renk Katıyoruz

Karabük Belediyesi ekiplerimiz, Balıklar Kayası Battı Çıktı Kavşağında çiçek dikimi ve peyzaj çalışmalarıyla şehrimizi güzelleştirmeye devam ediyor. Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya da işçilerimize destek vererek çalışmalara eşlik etti.


Karabük’ümüze Renk Katıyoruz

Başkan Çetinkaya Kemal Oyman Sanayi Sitesini Ziyaret Etti

Başkan Çetinkaya Kemal Oyman Sanayi Sitesini Ziyaret Etti

23.06.2026 5 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Madeni İşler ve Sanatkarlar Esnaf Odası Başkanımız Sn. Şah İsmail Duru ve kıymetli esnaflarımızın hoş sohbetinden istifade ettik. Rabbim birliğimizi daim eylesin. Kazasız ve belasız hayırlı işler nasip eylesin" dedi.

Terminalimizde Artık Son Dokunuşlar

Terminalimizde Artık Son Dokunuşlar

23.06.2026 9 Görüntülenme

Kentimize yakışır, modern tesisimizi eksiksiz bir şekilde hizmete sunmak için sabırsızlanıyoruz. Çok az kaldı.

Hemşehrilerimize Yeni Nesil Akıllı Duraklarımızı Sorduk

Hemşehrilerimize Yeni Nesil Akıllı Duraklarımızı Sorduk

23.06.2026 32 Görüntülenme

Mikrofonu hemşehrilerimize uzattık, yeni nesil akıllı duraklarımızı sorduk. Konforlu ve teknolojik ulaşım için şehrimizin her köşesinde çalışmaya devam ediyoruz.