Belen Köy Mahallesinde Asfalt ve Peyzaj Çalışmaları Tamamlandı
Eklenme Tarihi: 14.10.2024 1491 Görüntülenme

Belen Köy Mahallesinde Asfalt ve Peyzaj Çalışmaları Tamamlandı

Aydınlıkevler, Belen Köy Mahallesi TOKİ ve Çerçiler Köyü Dayıslar Mahallesi güzergâhındaki 4 kilometrelik yolun asfalt yenileme, yol onarımı ve peyzaj düzenleme çalışmaları tamamlandı. Yapılan bu çalışmalarla bölgenin ulaşım altyapısı güçlendirilirken, peyzaj düzenlemeleriyle de çevre daha estetik bir görünüme kavuştu.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, yol yenileme ve peyzaj çalışmaları hakkında yaptığı açıklamada, vatandaşların güvenli ve kaliteli yollarda seyahat etmelerini sağlamak adına çalışmalara devam ettiklerini belirtti. 

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya, Karabük genelinde ulaşım altyapısının ve çevre düzenlemelerinin geliştirilmesine yönelik çalışmaların kesintisiz devam edeceğini de vurguladı.


Belen Mahallesi TOKİ Bölgesi ve Organize Sanayi Yolunda Uzun ve Titiz Bir Çalışma Yürüttük

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

Yelis’den Başkan Çetinkaya’ya Ziyaret

23.06.2026 3 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Büyük Birlik Partisi Genel Sekreteri Sayın Ahmet Yelis’i Belediyemizde ağırladık. Kıymetli ziyaretleri, hoş sohbetleri ve Karabük’ümüze gösterdikleri yakın ilgi için kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum" dedi.

ADEM Kursiyerlerinin Hazırladığı El Emeği Göz Nuru Eserler Sergilendi

ADEM Kursiyerlerinin Hazırladığı El Emeği Göz Nuru Eserler Sergilendi

23.06.2026 6 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Karabük Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Aile Destek Merkezleri (ADEM) kursiyerlerimizin hazırladığı el emeği göz nuru sergisine kıymetli eşim Derya Çetinkaya katılarak kursiyerlerin heyecanına ortak oldu. Kadınlarımızın elinin değdiği, ürettiği her şey çok kıymetli. Tüm kursiyerlerimizin eline, emeğine sağlık" dedi.

Başkan Çetinkaya Kemal Oyman Sanayi Sitesini Ziyaret Etti

Başkan Çetinkaya Kemal Oyman Sanayi Sitesini Ziyaret Etti

23.06.2026 8 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Madeni İşler ve Sanatkarlar Esnaf Odası Başkanımız Sn. Şah İsmail Duru ve kıymetli esnaflarımızın hoş sohbetinden istifade ettik. Rabbim birliğimizi daim eylesin. Kazasız ve belasız hayırlı işler nasip eylesin" dedi.