Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya Jandarma Teşkilatı’nın 185. Kuruluş Yıl Dönümünü Kutladı
Eklenme Tarihi: 13.06.2024 859 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya Jandarma Teşkilatı’nın 185. Kuruluş Yıl Dönümünü Kutladı

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya Jandarma Teşkilatı’nın 185. Kuruluş yıl dönümü dolayısı ile bir mesaj yayımladı.

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya mesajında; "Toplumun huzur ve güvenliğinin sağlanmasında büyük bir özveri ile görev yapan Türk Jandarma Teşkilatı ülkemizde yürütülen kolluk kuvveti hizmetlerinin ayrılmaz bir parçasıdır. Silahlı bir askeri kolluk kuvveti olan jandarmamız yüksek disiplin gücü ile gece gündüz, kar kış, yağmur çamur demeden halkımızın hizmetinde olmuş, bundan sonra da olmaya devam edecektir.

Kökleri 1839 yılına dayanan, gelişen güçlü yapısı, eğitim düzeyi ve teknolojik donanımıyla kıvanç duyduğumuz Jandarma Teşkilatımızın görev ve sorumluluklarını, bugün olduğu gibi gelecekte de aynı bilinçle ve kararlılıkla sürdüreceğine ve başarılarının artarak devam edeceğine inancımız tamdır.

Jandarmamızın yüksek bir ruh ve şuurla görevlerini yerine getirirken gösterdiği büyük fedakârlık ve ulaştığı başarılar her türlü takdirin üstündedir. Kahraman vatan evlatlarının birlik ve bütünlüğümüz uğrunda gösterdikleri eşsiz fedakârlıklar, milletimizin hafızasında ölümsüz birer hatıra olarak daima yaşayacaktır.

Bu duygu ve düşüncelerle, Jandarma Teşkilatımızın 185. kuruluş yıl dönümünü kutluyor, vatan uğruna canlarını feda eden aziz şehitlerimizi rahmetle, gazilerimizi minnet ve şükranla anıyoruz, görevi başındaki tüm teşkilat mensuplarımıza sağlık, huzur ve başarılar diliyoruz" dedi.

Ergenekon Mahallesi Köprülü Sokak İçin Kolları Sıvadık

Ergenekon Mahallesi Köprülü Sokak İçin Kolları Sıvadık

27.06.2026 26 Görüntülenme

Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Ergenekon Mahallesi Köprülü Sokakta başlattığımız asfalt yenileme çalışmalarıyla yollarımızı daha modern ve konforlu bir görünüme kavuşturuyoruz. Mesai arkadaşlarıma kolaylıklar diliyor, hemşehrilerime şimdiden hayırlı olmasını temenni ediyorum" dedi.

Karabük İçin Sahadayız

Karabük İçin Sahadayız

27.06.2026 27 Görüntülenme

Ekiplerimiz şehrimizin dört bir yanında çalışmalarını sürdürüyor.

Karabük Belediyesinden Yaz Sıcağına Karşı Gece Mesaisi

Karabük Belediyesinden Yaz Sıcağına Karşı Gece Mesaisi

26.06.2026 55 Görüntülenme

Karabük Belediyesi, yaz sıcaklarının etkisini artırmasıyla birlikte kent genelindeki park, bahçe ve peyzaj alanlarının yeşil dokusunu korumak amacıyla gece mesaisini yoğunlaştırdı. Yüksek buharlaşmanın önüne geçilmesi hedeflenen sulama çalışmalarında, şehir şebekesinden tek bir damla içme suyu kullanılmadı.